قوانین مرجوعی
قوانین استراد و مجوعی کالا:
خریدار می تواند ظرف 7 روز کالایی را که مطابق با فاکتور فروش نباشد مرجوع کند که البته باید ظرف 24 ساعت اولیه موضوع را به فروشگاه لپ سل اطلاع دهد. در غیر این صورت فروشگاه هیچ مسئولیت را بر عهده ندارد.(در صورتی که کالا به صورت آکبند و پلمپ برای مشتری ارسال شده نباید پلمپ جعبه باز شود)
عکس محصولات در سایت صرفا جهت راهنمایی به مشتری در خرید است و ممکن است تفاوت هایی جزئی با محصول ارسال شده داشته باشد.
هزینه ایاب و ذهاب برای امور گارانتی و تعویض و مرجوعی بر عهده خریدار میباشد.
خریدار میتواند ظرف 7 روز کالاهای اپن باکس را صرفا به دلیل مشکل سخت افزاری مرجوع کند.
خریدار میتواند پیش از خرید این دسته از محصولات تصویر آن را ببیند و از سلامت فیزیکی دستگاه مطلع شود.محصولات اپن باکس از نظر سلامتی فیزیک و سخت افزاری پیش از ارسال برسی شده و ایراد های احتمالی به اطلاع مشتری رسانده میشود. (محصولات اپن باکس پیش از ارسال توسط کارشناسان تست و سلامتی باتری و هارد آنها چک میشود. مقیاس مورد نظر کارشناسان ما برای هارد های دستگاه سلامتی آنها میباشد.)
استفاده از 7 روز ضمانت برگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالا خریداری شده ایراد فنی داشته باشد.(ایراد باید حداکثر تا 7 روز به فروشگاه اطلاع داده شود)
لوازم داخل جعبه به همراه جعبه(تمامی اقلام ارسال شده همراه با کالا) برای برشگت کالا الزامی میباشد.
این سرویس شامل اشکال های فنی و ظاهری به دلیل استفاده نادرست کاربر نمیشود.
محصولاتی که پس از ارسال مورد پسند مشتری از نظر ظاهری نمی باشد شامل گارانتی نخواهد بود.
مغایرت در فاکتور و محصول ارسالی صرفا تا 24 ساعت پس از تحویل کالا قابل قبول است.
ایرادات محصولاتی که دارای گارانتی شرکتی می باشد پس از ارسال بر عهده فروشگاه نمی باشد و مسئولیت آن با شرکت گارانتی است.
برچسب زدن و یا نوشتن بر روی محصول یا جعبه اصلی موجب ابطال گارانتی می شود و فروشگاه در این مورد مسئولیتی بر عهده نمیگیرد.